McCORMICK X7 VT-Drive2017-09-01T16:52:39+00:00

McCORMICK X7 VT-DRIVE TRAKTORI

Jaunie X7 VT-Drive traktori piedāvā maksimālo stila, tehnoloģiju, vadītāja komforta un produktivitātes jomās.  X7 modeļi ar VT-Drive bezpakāpju transmisiju (CVT) piedāvā piecus dažādas jaudas motorus: 136, 150 un 166 ZS četru cilindru un 172 un 181 ZS sešu cilindru motorus. VT-Drive transmisija ir bezpakāpju transmisija (CVT), kas nodrošina neierobežotu pārnesumu skaitu no nulles līdz maksimālajam ātrumam. Transmisijas vadība notiek ar galveno vadības sviru uz elkoņbalsta. Priekšējā ass ir ar 55° pagrieziena leņķi, nodrošinot lielisku manevrējamību šaurās vietās. Premiere Cab ir augsto tehnoloģiju kontroles centrs, kas ļauj operatoram strādāt ar traktoru ar maksimālu vieglumu un komfortu. Kabīne ir Data Screen Manager (DSM) vadības sistēma ar 12 collu skārienjūtīgu monitoru, kas ļauj vadītājam kontrolēt traktora un agregātu darbību un funkcijas (ISOBUS, GPS uc). Kabīnei ir pilnībā izolēta no ārējiem trokšņiem, tajā ir funkcionāla un ergonomisku vide un  tā ir veidota no vieglo automobiļu industrijai atbilstošiem augstas kvalitātes materiāliem.

Motors

Visi pieci modeļi ir aprīkoti ar jauno Betapower Fuel Efficiency četru un sešu cilindru turbo motoriem ar multivārstu tehnoloģiju un Common Rail iesmidzināšanas sistēmu. Šie dzinēji atbilst Tier 4i atgāzu prasībām, izmantojot SCR sistēmu – izplūdes gāzu pēcapstrādes tehnoloģiju, kas samazina izplūdes gāzu emisijas, netraucējot motora darbībai.

Transmisija

VT-Drive transmisija ir bezpakāpju transmisija (CVT), kas nodrošina neierobežotu pārnesumu skaitu no nulles līdz maksimālajam ātrumam. Ir iespējams uzstādīt 4 dažādas darba ātruma pakāpes, kuras nodrošina to, ka šis ātrums darba laikā netiks pārsniegts.

Kabīne

Premiere Cab ir uzlabota vizuāli un ergonomisku, lai paaugstinātu vadītāja komfortu un atvieglotu traktora vadīšanu, padarot ilgās darba stundas cik vien iespējams patīkamas un komfortablas. Jaunajā kabīne ir četru statņu rāmis ar līdzenu grīdu, atverams aizmugurējais logs un viengabala panorāmas vējstikls, kas nodrošina lielisku redzamību. Traktorā ir alkantaras auduma vadītāja krēsls ar dinamisko pneimatisko amortizāciju, pilnībā automātisku augstuma noregulēšanas funkciju, ventilācijas sistēmu un daudzfunkciju labās puses elkoņbalstu, kurā ir iebūvētas visas traktora vadības ierīces. Roku balstā ir arī 12 collu DSM skārienjūtīgs monitors, ar kuru kontrolē traktora darba funkcijas (piemēram, hidroizvadu jūtību un plūsmu). Lai nodrošinātu instrumentu paneļa vislabāko pārredzamību, augstumā un dziļumā regulējamais stūres rats regulējas kopā ar instrumentu paneli. Jaunajā kabīne ietver arī vairākas jaunas funkcijas, piemēram, iekšējais spogulis, papildu 12V kontaktligzdas pārnēsājamām ierīcēm, pudeļu turētāju un jumta lūkas rāmi. Kabīne hermētiska, lai saglabātu to tīru, bez putekļiem un trokšņu līmenis nepārsniedz 70 dBA, un automātiskā klimata kontrole uztur vēlamo kabīnē temperatūru jebkuros laika apstākļos. Lai vēl vairāk palielinātu operatora komfortu, ir pieejama hidrauliskā kabīnes amortizācija.

Hidraulika

Elektro-hidrauliski ieslēdzamai aizmugures jūgvārpstai iespējams ātri nomainīt 6 vai 21 šlices un tai ir četri ātrumi: 540 / 540E / 1000 / 1000E. Elektroniskā jūgvārpstas vadība vienmēr nodrošina vienmērīgu tās ieslēgšanu. Sistēma ietver automātisku jūgvārpstas atslēgšanu, lai novērstu bojājumus, kad tiek pacelta trīspunktu uzkare. X7 VT-Drive modeļiem ir slēgta hidrauliskā sistēma un mainīga darba tilpuma sūknis. Elektroniski vadāma aizmugures trīspunktu uzkare ar vilkmes kontroli uz apakšējām rokām nodrošina maksimālo celtspēju 9300 kg, un ļauj precīzi kontrolēt agregātu, kas atrodas uz uzkares. Lai pasargātu aizmugurē esošo agregātu no triecieniem transporta laikā, noderīga ir standartaprīkojumā iekļautā Ride Control sistēma. Radara sensors ir pieejams darbiem, kur nepieciešams zināt patieso braukšanas ātrumu, to var izmantot arī sarežģītos augsnes apstākļos, lai uzlabotu vilci un samazinātu riteņu izslīdēšanu. Lai palielinātu traktora izmantošanas iespējas, ir iespējams to aprīkot ar priekšējo trīspunktu uzkari ar 3500 kg celtspēju un priekšējo jūgvārpstu. Priekšējās uzkares pacelšanas un nolaišanas slēdži ir novietoti traktora priekšā, pie uzkares, lai atvieglotu agregātu piekabināšanas un atkabināšanas darbu.

Modeļu gamma

X7.440 X7.450 X7.460 X7.660 X7.670
Maksimālā jauda, ZS 136 150 166 172 181
Maksimālā jauda (ar PowerPlus), ZS 147 160 176 181 195
Maksimālais griezes moments, Nm 581 633 693 718 752
Maksimālais griezes moments (ar PowerPlus), Nm 620 671 693 765 810
Cilindru skaits, gab. 4 4 6 6 6
Uzkares celtspēja, kg 9 300 9 300 9 300 9 300 9 300
A – garums, mm 5 070 5 070 5 070 5 260 5 260
B – minimālais platums, mm 2 430 2 430 2 430 2 430 2 430
C – attālums starp asīm, mm 2 600 2 600 2 600 2 820 2 820
D – minimālais augstums, mm 2 920 2 920 2 920 2 920 3 055
Maksimālais klīrenss, mm 485 485 485 550 650
Masa, bez atsvariem, kg 6 850 6 850 6 850 7 160 7 360

Galerija

Jautāt pārdevējam

Tālr. 29115513, e-pasts: tehnika@armuss.lv

Uldis Rungēvics, Tehnikas tirdzniecība

Tālr. 22448128, e-pasts: rez.dalas@armuss.lv

Mārtiņš Zemešs, Rezerves daļu tirdzniecība

Serviss:
Edmunds Pīrs
tālr.: 29208998
e-pasts: serviss@armuss.lv

Traktortehnikas un lauksaimniecības tehnikas rezerves daļas:
Mārtiņš Zemešs
tālr. 22448128
e-pasts: rez.dalas@armuss.lv